inspirerande (?) sommarplugg.

ja, alltså i sommar så skriver jag min masteruppsats. det är inte jätteupplyftande att ägna en hel sommar åt studier när det är ungefär det enda jag gjort de senaste fem åren. MEN det kommer bli bra tillsut och jag vet ju att det är egentligen är jättekul att skriva uppsats om politik, opinion och allt jag tycker är intressant. dessutom så har ju vädret varit på "min" sida hittils i sommar. jag menar, det är faktiskt rätt bra för studiemotivationen när vädret är som det är idag. grått, blåsigt och lite kallt. så får det gärna vara hela sommaren för min studiemotivations skull. förutom första veckan i juli när jag ska till visby och almedalsveckan!

dessutom så känns det lite extra deppigt när det är så folktomt på skolan. min pluggpartner in crime karolina som brukar vara mig så trogen befinner sig i stockholm några veckor. men i juli så ska vi sitta här tillsammans igen! och då är även erika tillbaka från moldavien så då blir det extra festligt här i läsesalen!

just såhär party är det inne på handelshögskolan just nu:


inte jättepeppigt va?

Kommentarer
Postat av: Emelie Löhf

Hej! Jag har just nu en frågestund på min blogg och du får gärna checka den om du har lust och slänga in en fråga! Ha det bäst!



http://emzablogg.blogg.se/2011/june/fragestund.html#comment

2011-06-26 @ 13:29:22
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0