stockholm stockholm stad i världen.

japp, imorn far jag till stockholm. älskade stockholm! jag saknar det ofta och får alltid en så fin känsla inombords när tåget rullar in på centralen! jag var trots allt stockholmare i nästan ett år och trivdes så himla bra.


den fina innergården inne på riksdagen jag passerade varje dag på väg till kontoret

jag ska hälsa på gamla kollegor och vänner på riksdagen och insupa lite inspiration från maktens korridorer, strosa på stan, sova hos johanna i bromma och sen på onsdag är det en rad av lunch- och fikadejter som väntar innan tåget går hem igen. fint!

förresten så hade jag skönaste helgen på länge. jag gjorde absolut i n g e n t i n g! och det var så välbehövligt. jag ska börja planera in att inte planera upp mig. typ.

nu ska jag skriva klart ett pm innan jag får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0