hej hej hallå dagboken.

hej hej hallå. tre veckor har gått sedan jag skrev sist. och på dessa veckor har det hunnit hänt väldigt väldigt mycket. jag har tagit examen, börjat jobba & blivit en lite lugnare och mindre stressad person. hoppas jag. dessutom fylld med kärlek och mängder av fina personer omkring mig.

jag har så mycket jag vill skriva av mig om. men nu måste jag sova så jag börjar skriva-av-mig-perioden med en liten lista. imorn ska jag sända radio igen. kl 12-13 kan man höra mig live i brunchrapporten i p3.


dagens känsla: bra. trött efter gårdagens mastodontövertid på jobbet. var hemma 22.30, inte okej. annars fint. jobbat, och hängt med fina jobbvänner, druckit en kaffe med moa & en kaffe med erika. två av mina favoriter på samma dag alltså. kvällen har spenderats med att diska och städa och att kolla tv. skön onsdag.
dagens höjdpunkt: hm. alltså, här måste jag nog säga stunden då jag lite insåg att mitt diskberg hade en botten. ni förstår, sedan min extrema uppsatsperiod när jag i flera veckors tid pluggade ungefär 20h/dygnet och inte hade tid att varken sova, äta eller diska har jag liksom inte hunnit ikapp. pedant och ordnings-liza har liksom inte hittat tillbaka. eller jo, det har jag men jag har liksom inte haft tid/lust att komma tillbaka till normal standard. men nu så!
dagens låt: Jakob Hellman – Vackert Väder
dagens happening: dåligt med sånt. hade ett möte imorse om meta-data. alltså data om data. vad säger ni om det?
dagens göteborg: soligt, klart och kallt. snart kommer nog snön.
dagens vill ha: en ledig dag, en ny parfym och en lägenhet fylld av tulpaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0