fyra dagar kvar.

ungefär världens tråkigaste uppsatsblogg för tillfället. men på onsdag kl. 10.00 är helvetet över.

den här fredagskvällen har tillbringats i sängen med korrläsning av min text och lite pill med statistiken. sådär kul. som sällskap har jag haft kaffe, johanna&karolina i telefon & ane brun på spotify. rätt okej ändå men ÅH vad jag längtar efter livet just nu. men snart snart snart.

tre saker jag längtar väldigt mycket efter: familjen i hallsberg, stockholm & att få SOVA.



kan tyckas fint på utsidan men ni skulle bara veta ångesten som florerar därinne


ps. och när jag är klar och inlämnad av masteruppsats ska jag meddela lite roliga nyheter. men först - uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0