lite domedagsfeeling.

nu ska jag alldeles strax träffa min uppsatshandledare. efter en veckas intensivt jobb har jag kommit lika mycket framåt som bakåt med uppsatsen. lite segt. så inatt vid ett så skickade jag in allt mitt material hittils och alldeles snart får jag veta om hon tror jag kommer få ihop det eller inte. jag är förresten himla glad att ha fått en handledare som hanterar mig och mina bergochdalbanor så metodiskt, lugnt och trevligt. börjar redan nu funderar ut en belöning till henne om jag får in den här uppsatsen i tid.


resten av den här fredagen måste jag nog ta lite ledigt. återhämtning är viktigt har jag hört. och ikväll så ska jag träna med linnéa och sen bara hem och sova. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0