när vi går genom tiden.



jag befinner mig i hallsberg. tog nattåget mot storlien och luleå från göteborg men åkte inte så långt. men ändå, shit vilket enormt långt tåg. någongång vill jag nog åka med hela vägen!

imorn ankommer det fem sköna damer och ansluter mig här. vi ska spendera helgen vid min stuga och bara njuta av varandras sällskap (och mat, skog, sjö, lugn, vin och mer mat) i tre dagar! vi firar fem år av fin vänskap nu. min lilla egna familj i göteborg! världens finaste. under fem års tid har vi varit på äventyr tillsammans, delat de dagliga luncherna i skolan, har pluggångest ihop, dansat, lagat middagar, peppat varandra och funnits där för varandra. nu blir jag kanske lite sentimental men jag hade inte varit den jag är idag utan dom. att min tid i göteborg har varit så fantastisk som den varit beror till stor del på personerna på bilderna ovan. har letat lite i arkivet och hittat en fin mix av bilder från våra år tillsammans.

nu när alla börjar bli klara med sina utbildningar och snart får/har fått fräcka jobb överallt i sverige och utomlands har vi bestämt minsann inte tappa kontakten. så imorn anländer erika, karolina, andrea, elin och jenny till finfina lilla hallsberg för en helg av konstant umgänge. helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0