bara en dröm.

min semester är slut och jag är tillbaka på jobbet. dock har jag bytt kontor och har nu bytt bunker och dålig luft mot stort kontor som jag delar med maria. vi har fina pelagoner och många stora fönster. här ska uträttas stordåd under hösten. just nu är det fikapaus med jens lekman i högtalarna och eftermiddagssolen lyser in genom fönstret. fint.

på lunchen var jag och jacob och tränade. så himla fint är det med arbetskamrater som tränar på samma gym. även igår var vi där och sällskapade. men jag saknar linnéa så himla mycket. min parter in crime på gymmet och i mataffären. hela sommaren har hon varit på östkusten och snart flyttar hon till riga för en termins utlandsstudier. kommer vara så tomt. imorn ska jag dock få luncha med henne!

här är en fin bild som jag tog på midsommar hemma hos min morbror när vi firade hans 50-årsdag.



ikväll ska jag fira något annat, nämligen kärleken.







Kommentarer
Postat av: cajsa

åhåhåå! vill så gärna gärna gärna träffa dig innan jag åker!

2012-08-16 @ 09:20:06
URL: http://cajsa.wordpress.com
Postat av: Anna och Moa!

Heej! KOlla gärna in på vår blogg och lämna en komentar efter dig!
ps. Fin blogg!
kram a och m

2012-12-29 @ 17:26:51
URL: http://annaochmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0