för en lång lång tid.

vet ni vad jag gör idag?

lyssnar på håkan hellström och älskar göteborg. våren är snart snart snart här och idag värmer solen. håkan hellström är hela min tonårstid och det kommer nog aldrig någonsin finnas en artist som kommer ta hans plats, även om jag inte längre lyssar lite frekvent och inte längre ser han live så fort tillfälle bjuds.

i videon här nedan finns alltihop; håkan, bra svensk pop & göteborg. den här staden alltså, den är så himla fin. i morse var jag på ett frukostevent och snart ska jag iväg och yoga på lunchen. bra fredag.




angående min smått fanatiska håkan-tid tidigare i livet så finns slutet av den dokumenterad i denna blogg. det är ändå rätt sjukt att jag bloggat sen 2005 när jag var ynka nitton år, precis hade tagit studenten, bodde hemma och var tillsammans med min gymnasiekille. tänk att jag har de senaste åtta åren dokumenterade här. läskigt. känner att en backup av bloggen är på sin plats snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0