ifall hela världen är för stor för mig.

min lägenhet är fylld med tulpaner och påskliljor. jag längtar så fruktansvärt efter våren. känna att solen värmer, torr asfalt och vindar som inte är iskalla utan mest bara behagliga. jag längtar efter att träden i spårvagnsallén vid mig ska slå ut. vill åka hem från jobbet när det fortfarande är dagsljus och jag vill lämna måndagsyogan i solnedgång. medan jag väntar på att våren kommer till göteborg så tänker jag tillbaka på fina vårstunder under tidigare år. våren är min bästa tid. här kommer några vårbilder ur mitt arkiv. håll ut, snart är vi där.


brännö. våren är inte vackrare än här.



fina eleonor första april 2009, saltholmen.


utsikt från mosebacke, stockholm april 2010


körsbärsträden på gården vid jobbet.


vitsippe-överdos i hallsberg 2011


förra året invigde jag våren i new york hos finaste lotti. här på brooklyn bridge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0